Markkinointi
Myynti- ja markkinointitiimimme vastaa kaupalle ja kuluttajille suunnatusta markkinoinnista, kaupallisten suhteiden ylläpidosta sekä myynnin hallinnasta aina asiakaspalveluun asti. Osaamisemme perustuu syvälliseen markkinoiden ja kuluttajien ymmärrykseen sekä tehokkaaseen arvoketjun hallintaan. Kokonaisvaltainen lähestymistapamme takaa, että voimme palvella sekä kauppakumppaneitamme että kuluttajia parhaalla mahdollisella tavalla.
Tunnetut menestysbrändit luovat hyvät edellytykset onnistumiselle. Menestymiseen Suomen ja muiden maiden markkinoilla tarvitaan kuitenkin myös paljon muuta. Menestyksemme mahdollistavia vahvuuksiamme ovat:
Rakennamme luovia ja dataan perustuvia markkinointistrategioita ja -toteutuksia
Keräämme ja analysoimme myynti- ja markkinointidataa, määrittelemme kohderyhmät ja toteutamme laajan tietomäärän pohjalta luovaa ja tehokasta markkinointi- ja mediasuunnittelua. Erinomaiset mediasuhteet sekä syvä ymmärrys kuluttajien mediapäivästä ja heidän käyttämistä medioista tukevat luovia ratkaisujamme, jotka ovat johtaneet menestystarinoihin ja kasvaneisiin brändien markkinaosuuksien vuosikymmenten ajan.
Syvällinen kuluttajatuntemus
Syvällinen kuluttajatuntemus on tärkeä osa menestystarinoidemme luomista. Asiantuntemuksemme perustuu muun muassa jatkuvaan asiakaspalvelumme käymään vuoropuheluun kuluttajien kanssa sekä kuluttajatutkimuksiin, jotka lisäävät ajan tasaista ymmärrystämme kuluttajien ostokäyttäytymisestä. Lisäksi analysoimme jatkuvasti markkinoiden ja tuoteryhmiemme kehitystä, jotta pystymme palvelemaan kauppaa ja päämiehiämme parhaalla mahdollisella tavalla. Kuluttajapalvelumme kautta saamme myös arvokasta palautetta tuotteisiin liittyen ja toimintamme kehittämiseen.
Erikoistunut markkinointiosaaminen
Markkinointimme rakentuu vahvaan markkinaosaamiseen, brändin rakentamiseen ja eri tuoteryhmien asiantuntemukseen. Tuoteryhmäkohtaiset asiantuntijatiimit vastaavat niiden markkinoinnista, halliten parhaiten juuri kyseisen kategorian markkinat ja kohderyhmät. Selektiivisen kosmetiikan osalta brändivastuulliset asiakastiimit hallitsevat niin kotimaiset jakelukanavat kuin Travel -retailiin kuuluvan laivajakelun. Tuoteryhmä- ja myyntitiimiemme vastuuhenkilöt pitävät yhdessä huolen sekä markkinoinnin että asiakkuuksien menestyksekkkäästä hoitamisesta.