Myynti
Asiakaslähtöinen ja tehokas myynti
Transmerin tavoitteena on kasvattaa asiakaslähtöisesti kaupan myyntiä, hyödyntäen sekä omaa tuotantoa että päämiesten tuotteita, jotka vastaavat kuluttajien tarpeisiin. Olemme luoneet pitkäaikaisen toimintamme aikana menestyksekkäät asiakassuhteet kaikkien Suomen kuluttajakaupanalan toimijoiden kanssa. Kauttamme brändisi saavuttaa sen kohderyhmät laajasti ja kattavasti kuluttajille suunnatuissa jakelukanavissa:
Aktiivinen ja asiakkuuksien hoitoon keskittynyt myyntiorganisaatiomme, tuote- ja myyntipalvelu sekä sähköinen tilausjärjestelmä tekevät palvelusta joustavaa ja tehokasta. Myyntiorganisaatiomme varmistaa brändisi tuotteiden saavuttavan mahdollisimman laajan jakeluverkoston. Myyntihenkilöstömme tekee myös vuosittain yli 10 000 myymäläkäyntiä päivittäistavarakauppoihin ja tavarataloihin.
Yhtiön selektiivisen kosmetiikan myyntiä vauhdittavat kokeneet konsulentit, joiden osaamista kehitetään jatkuvasti tuote- ja myyntikoulutuksissa. Myyntiedustajat toimivat asiakasrajapinnassa valtuutetuissa myyntipisteissä, vastaten esimerkiksi esillepanomateriaalien ja hyllyjärjestelmien hallinnasta. Lisäksi Transmerin kouluttajat järjestävät säännöllisiä koulutussessioita sekä omalle henkilöstölleen että asiakasliikkeiden myyntihenkilöstölle, varmistaen korkeatasoisen palvelun ja asiantuntemuksen ylläpidon koko myyntiketjussa.